Skupno število ogledov strani

ponedeljek, 25. marec 2019

OH, TI VIRUSI! - osebna izkušnja

Letošnja zima je kot nalašč za ples vseh možnih virusov.

Kljub temu, da smo letošnjo sezono dobro vozili mimo njih, pa se v petek nismo mogli popolnoma izogniti.

Petkovo jutro je potekalo čisto po ustaljenem ritmu brez nekih dodatnih presenetljivih in nepredvidljivih jutranjih zapletih.

Ko smo zaključili domače jutranje naloge, smo se počasi odpeljali novim šolskim in vrtčevskim akcijam naproti.

Nakar mi ob 10 uri zazvoni telefon in na drugi strani linije me pozdravi sinova učiteljica.

Kadar mame dobimo tak klic že vemo, da nekaj ni ok.
In res je...
Hiti mi razlagat, da v razredu kroži virus, zaradi katerega je nekaj otrok že zjutraj ostalo doma, nekaj staršev pa je morala sedaj obvestiti, da se otroci ne počutijo najbolje in da jih boli trebušček ali celo bruhajo in seveda je tudi nas doletelo.

Takoj sem se odpeljala po sina.
Ko sem prišla do razreda je ležal na blazini popolnoma nemočen in bled. Vzela sva stvari in se odpeljala domov.

Tožil je da ga boli trebušček in da ima občutek slabosti.

Takoj, ko sva prispela domov sva izvedla vse preventivne ukrepe in nato se je vlegel.

Zadnji dve leti doma uspešno rešujemo majhne in večje tegobe s pomočjo Aloe Vere, ki me iz dneva v dan, kljub njenim poznanim pozitivnim učinkom, še vedno ob raznih izzivih pozitivno preseneti.

Takoj sem mu pripravila Aloe Peaches gel, ki ga je večkrat na dan spil po požirkih.

Skuhala sem še čaj Herbal Blossom Tea, ki vsebuje posušene cvete Aloe Vere, ingver, cimet...

Izmerila sva tudi temperaturo in termometer je pokazal 38.

Tako sem mu čez cel dan vse do večera, izmenjaje, ponudila aloe vero peaches in čaj.

Zaradi slabosti je njegov apetit bil popolnoma na nuli in tako, čez dan ni zaužil nobene hrane.

Pred spanjem sva ponovno izmerila temperaturo, ki je brez dodajanja sredstev za zbijanje vročine, padla na 37. Počutje se je izboljšalo, trebušček ni več bolel in povrnil se je tudi apetit in lahko je pojedel večerjo.     

V soboto zjutraj se je zbudil in povedal, da se počuti dosti bolje, temperature ni bilo, trebušček ni bolel...

In tako smo s pomočjo narave uspešno premagali virus brez bruhanja in driske.

Za več informacij o Aloe Vera izdelkih lahko obiščete spletno stran:  polonajausnik.com






Ni komentarjev:

Objavite komentar

OH, TI VIRUSI! - osebna izkušnja

Letošnja zima je kot nalašč za ples vseh možnih virusov. Kljub temu, da smo letošnjo sezono dobro vozili mimo njih, pa se v petek nismo mo...