Skupno število ogledov strani

torek, 29. januar 2019

ČIŠČENJE TELESA (DETOX) V 9 DNEH - Moja osebna izkušnja

MOJ DAN

Počutim se utrujeno, brez volje, energije, zvečer zaspim še preden uspeta otroka do svoje postelje.

Sama pri sebi si rečem " Ne morem več".

Ne vzamem si čas za sebe, ves čas sem na razpolago drugim...

ODLOČITEV

Odločim se, da naredim nekaj za sebe.

V času zadnjih dveh nosečnosti, ki sta se končali s carskim rezom sem si pridelala diastazo.

Od zadnjega poroda je minilo 5 let, a moj trebuh izgleda, kot da sem še vedno noseča.

Znanci, prijatelji me vsakodnevno sprašujejo ali pričakujem naraščaj?

In moj odgovor je še preden dokončajo vprašanje: "NE"

Zaradi diastaze mi je velika večina vaj prepovedana, saj je potrebno najprej učvrstiti globoke mišice in mišice medeničnega dna.

IN KONČNO AKCIJA:

Pri podjetju Forever living product sem naročila paket, ki je namenjen 9 dnevnemu čiščenju telesa hkrati pa sem se prijavila v spletni tečaj za vaje po porodu :-)

Vaje so namenjene ravno odpravi diastaze ter učvrstitvi globokih mišic ter mišic medeničnega dna

In to je to kar trenutno potrebujem.

Sedaj pa samo akcija, brez popuščanja.
  


Kaj je moj Cilj?
Moj cilj po devetih dneh je, da se sestavim nazaj in da nisem več kot izžeta cunja.

 

Paket Clin 9:

V paketu sem prejela vse kar potrebujem za to, da svoj organizem očistim toksinov.

Priložen pa je tudi meter, da se prvi dan izmeriš in na koncu primerjaš rezultate ter knjižico z vemi natančnimi navodili.


1. DAN: 

Natančno sem sledila navodilom, zato sem se najprej izmerila in stehtala.

Ta dan mi je bilo najboljše čokoladno kosilo :-)

V knjižici so napisana tudi vsa živila, ki jih lahko jemlješ sočasno v primeru, da bi nastopila kriza.

Prvi dan sem preživela brez dodatnih živil in na koncu dneva, ne glede na to, da je bil dan predvsem v znamenju tekočine, imela celo zelo veliko energije.

Končno sta otroka zaspala pred menoj.

To mi je dalo dodatno motivacijo in komaj sem čakala drugi dan.



 2. DAN: 

Po jedilniku je popolnoma enak prvemu dnevu.

Kljub temu, da je hči zbolela in sem skoraj celo noč prebedela ob njej, se nisem počutila utrjeno.

In nastopila je tudi manjša kriza lakote, ki pa sem jo hitro utišala z izbiro sadja iz seznama dovoljenih živil.

Še vedno sem imela ful energije in sploh se nisem počutila utrujeno.


3. DAN: 

In prišel je dan, ko začneš uvajati v svoj jedilnik tudi čisto prave obroke hrane.

Na izbiro imaš ali bo to kosilo ali večerja - jaz sem si izbrala kosilo, ker mi tako bolj ustreza.

Sem mislila, da bo to ful majhen obrok, a sem se krepko zmotila.

Obrok je bil pava pojedina, tako, da sem se na koncu morala že malo potruditi.

Prvič sem preizkusila tudi rjavi riž in moram povedati, da mi je bil zelo všeč.





4. DAN: 

 Odločila sem se, da preizkusim recepte iz knjižice, ki sem jo prejela v paketu.

No in tako sem na današnji dan preizkusila še eno novo živilo in to je sladki krompir, ki sem si ga že nekaj časa ogledovala vendar se ga nekako nisem lotila.

Krompir sem narezala na krhlje, ga pošpricala z oljem in posula s cimetom, ter spekla v pečici.

To pa mi je bilo tako všeč, da obljubim, da vajo še sigurno ponovim.

Zanimivo je, kako mi je fajn eksperimentirati v kuhinji in preizkušati nova in nova živila.

Naj omenim, da sem drugače večni klasik, ki težko preizkusi kaj novega.


5. DAN:

Načrt prehranjevanja ostaja do 9. dne enak s povdarkom na vnosu vode.


 6. DAN:


V vseh teh dneh do sedaj sem postala že prava mojstrica smutijev, ki si jih pripravljam za zajtrk in večerjo








7. DAN: 

Prav tako sem zelo pridna z vajami.

Po programu je predpisana vseh 9. dni tudi lažja vadba, vsaj pol ure na dan.

Nekaj predlogov: hoja, joga, kolesarjenje...

Jaz sem pridno delala vaje za krepitev globokih mišic, da sestavim svoje telo.


8. DAN: 


Ko sem si zjutraj oblekla kavbojke in zategnila pas, sem ugotovila, da mi na pasu manjkajo luknje in jih bo potrebno na novo narediti.

Nič počakajmo še do jutri in preverimo z tehnico in metrom 

Še malo in sem na cilju :-)







9. DAN:

Prišel je finalni dan in dan, ko se ponovno izmeriš in preveriš svoje rezultate :-)

Glede na včerajšnjo izkušnjo s pasom na hlačah sem najprej stopila na tehtnico, ki mi je pokazala 4 kg manj :-)

To je bilo veselje :-)

Nato sem motivirano vzela v roke še meter in se pogumno izmerila

In rezultati so bili: V prsih ni bilo sprememb, biceps prav tako brez sprememb, v pasu pa je meter pokazal -3 cm, prav tako v bokih -3 cm, stegno - 1,5 cm in v mečih -1 cm

Zelo sem bila vesela, da sem dosegla svoj cilj in naredila prvi korak k boljšemu počutju, dodatno motivacijo pa sem dobila še z rezultati, ki jih je pokazala tehtnica in meter.

Naj omenim še to, da se je čiščenje poznalo tudi na moji koži, ki je postala vidno lepša, bolj sijoča in gladka.


Za več informacij mi lahko pišeš na email: clin9@polonajausnik.com

Polona








Ni komentarjev:

Objavite komentar

OH, TI VIRUSI! - osebna izkušnja

Letošnja zima je kot nalašč za ples vseh možnih virusov. Kljub temu, da smo letošnjo sezono dobro vozili mimo njih, pa se v petek nismo mo...